მეხუთე დღე:
დღეს ძალიან დავიღალეთ, მაგრამ ჩვენმა შრომამ ნაყოფი გამოიღო. გავეცანით საავტორო უფლებებს.ვისწავლეთ გამოყენებული ლიტერატურის მითითების ფორმები. ვისწავლეთ ინტერნეტიდან სურათის, ვიდეოს გადმოწერა.
ყველაზე საინტერესო იყო მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შექმნა. ჯგუფის წევრებმა მოვირგეთ მოსწავლეთა როლები და ჩვენი პროექტების მიხედვით მოვამზადეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი. დიდხანს ვიფიქრეთ, რა ფორმა მიგვეცა მოსწავლის ნაშრომისათვის, რომ უფრო სრულად გვეჩვენებინა ჩვენი ცოდნა კომპიუტერულ ტექნოლოგიებში და ნაშრომიც საინტერესო გამოსულიყო.
მასწავლებელი მოთმინებით ისმენდა ჩვენს შეკითხვებს და გვაძლევდა რჩევებს. ბოლოს, ალღო ავუღეთ საქმეს და ახალ-ახალი იდეებიც გაგვიჩნდა.
დღეს ძალიან დავიღალეთ, მაგრამ ჩვენმა შრომამ ნაყოფი გამოიღო. გავეცანით საავტორო უფლებებს.ვისწავლეთ გამოყენებული ლიტერატურის მითითების ფორმები. ვისწავლეთ ინტერნეტიდან სურათის, ვიდეოს გადმოწერა.
ყველაზე საინტერესო იყო მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შექმნა. ჯგუფის წევრებმა მოვირგეთ მოსწავლეთა როლები და ჩვენი პროექტების მიხედვით მოვამზადეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი. დიდხანს ვიფიქრეთ, რა ფორმა მიგვეცა მოსწავლის ნაშრომისათვის, რომ უფრო სრულად გვეჩვენებინა ჩვენი ცოდნა კომპიუტერულ ტექნოლოგიებში და ნაშრომიც საინტერესო გამოსულიყო.
მასწავლებელი მოთმინებით ისმენდა ჩვენს შეკითხვებს და გვაძლევდა რჩევებს. ბოლოს, ალღო ავუღეთ საქმეს და ახალ-ახალი იდეებიც გაგვიჩნდა.
გისურვებთ წარმატებებს
ОтветитьУдалить