მეექვსე დღე:
დღეს გავიმეორეთ ადრე შესწავლილი მასალა: დრაივში ფაილის შენახვა , ამ ფაილების სამუშაო რეჟიმში გადაყვანა. ვისწავლეთ, როგორ უნდა ავტვირთოთ პრეზენტაცია და ტექსტი ბლოგზე.
როგორ უნდა შევუცვალოთ ბლოგს დიზაინი.
შესწავლილი მასალის გამოყენებით მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი ავტვირთეთ ბლოგზე.გავაკეთეთ მოსწავლის სავარაუდო ნამუშევრის შეფასების რუბრიკა.
ტრენინგი მეტად საინტერესო იყო.პირველად დავიბენით, მაგრამ ჩვენმა ტრენერმა- ნინომ ჯერ მონიტერზე გვიჩვენა, შემდეგ ,საჭიროების მიხედვით ,ინდივიდუალურად გვამუშავა, რითაც შრომა გაგვიიოლა, ჩვენც უკვეთ დაგვამახსოვრდა მოდულით გათვალისწინებული საკითხები.
ჩემთვის მეტად მნიშვნელოვანი იყო შეფასების რუბრიკის შედგენა. უკვე დამოუკიდებლად შემიძლია შევაფასო შესაფერისი კრიტერიუმებით როგორც პრეზენტაცია, ასევე ბროშურა, ინტერნეტ-გაზეთი და მოსწავლის ნებისმიერი ნაშრომი. წინასწარ მოსწავლეთათვის დარიგებული შეფასების რუბრიკა მათ დააკვალიანებს, რა მიმართულებით წარმართონ მუშაობა. შეფასებაც იქნება გამჭვირვალე, ობიექტური და ყველასათვის ნათელი.ამ ტრენინგით ძალიან კმაყოფილი ვარ.
დღეს გავიმეორეთ ადრე შესწავლილი მასალა: დრაივში ფაილის შენახვა , ამ ფაილების სამუშაო რეჟიმში გადაყვანა. ვისწავლეთ, როგორ უნდა ავტვირთოთ პრეზენტაცია და ტექსტი ბლოგზე.
როგორ უნდა შევუცვალოთ ბლოგს დიზაინი.
შესწავლილი მასალის გამოყენებით მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი ავტვირთეთ ბლოგზე.გავაკეთეთ მოსწავლის სავარაუდო ნამუშევრის შეფასების რუბრიკა.
ტრენინგი მეტად საინტერესო იყო.პირველად დავიბენით, მაგრამ ჩვენმა ტრენერმა- ნინომ ჯერ მონიტერზე გვიჩვენა, შემდეგ ,საჭიროების მიხედვით ,ინდივიდუალურად გვამუშავა, რითაც შრომა გაგვიიოლა, ჩვენც უკვეთ დაგვამახსოვრდა მოდულით გათვალისწინებული საკითხები.
ჩემთვის მეტად მნიშვნელოვანი იყო შეფასების რუბრიკის შედგენა. უკვე დამოუკიდებლად შემიძლია შევაფასო შესაფერისი კრიტერიუმებით როგორც პრეზენტაცია, ასევე ბროშურა, ინტერნეტ-გაზეთი და მოსწავლის ნებისმიერი ნაშრომი. წინასწარ მოსწავლეთათვის დარიგებული შეფასების რუბრიკა მათ დააკვალიანებს, რა მიმართულებით წარმართონ მუშაობა. შეფასებაც იქნება გამჭვირვალე, ობიექტური და ყველასათვის ნათელი.ამ ტრენინგით ძალიან კმაყოფილი ვარ.
Комментариев нет:
Отправить комментарий